דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סמים חוקיים בארץ ישראל 

מאת    [ 13/11/2010 ]

מילים במאמר: 674   [ נצפה 18454 פעמים ]

בימים אלו יצאו לשוק כמה וכמה "חומרים ממסטלים" שכל אחד שמלאו לו 18 יכול לקנות.
"מבסוטון של ממציא החגיגת" , "מר איש נחמד" של ככל הנראה איש נחמד.והארנב הירוק של ככל הנראה ארנב ירוק.
לפני המוצרים האלו, היה מוצר נוסטלגי שקראו לו באזז.

הבאזז
הבאזז יצא לקיוסקים בשנות התשעים ועשה באזז תקשורתי למרות שלא היה בטוח אם זה עושה משהו. הבאזז בילה בקיוסקים המובחרים בתל אביב כמה שנים לאחר מכן מבלי לעורר יותר מידי תשומת לב. וקצת אחרי שנות האלפיים החליטו שמוציאים אותו מהחוק, כמובן שהוא מייד נהיה פופולרי שוב והקיוסקים שעדיין האמינו והחזיקו את הבאזז עשו הרבה כסף מההתעוררות שהיתה פתאום לאנשים שרצו באז אחרון לפני שייגמר.
הבאזז הכיל צמחים טבעיים בריכוזים שונים וככל הנראה הצמח בעל ההשפעה הרבה ביותר והכי ממסטל היה ווילד דגגה, שאר הצמחים הם צמחי תבלין ומהרפואה הסינית.
ישנם כמה וכמה תיאוריות ואגדות אורבניות לגבי למה הבאזז יצא מהחוק . אחת התיאוריות היא שלמרות שהבאזז עשה לאנשים רק באזז. היו אנשים רבים שנקשרו למוצר והתחילו להשתמש בו בתור תחליף לטבקבררה. ולכן הוציאו אותו מלהיות חוקי.

סאלוויה דיוינורום
שנים ספורות לאחר שהבאזז נכחד מהעולם, פורסם עשב חדש ומיסתורי בפירסומי גרילה של ילדים עם פליירים בתל אביב. סלוויה דיוונרום.
אף אחד לא הזהיר את מי שניסה וגם לא היה ספק שזה עובד. הסלוויה נחשבת לאחד הצמחים הפסיכואקטיבים העוצמתיים ביותר שהאדם גילה. הסלוויה למעשה פותחה בידי אנשים שייצרו אותה כדי להפיק ממנה חוויה פסיכדלית. אין להשוות את הסלוויה דיוונרום לשום דבר אבל אם צריך לסווג אותה, הסלוויה העומדת על המדף ליד פטריות הזיה ומסקלין.
המשתמשים בסל-וו-יה חווים בדרך כלל
3 שלבים
סל-ראיה אחרת
וו-שמיעה אחרת
יה-עולם אחר
הסלוויה שרק התחילה להמכר בישראל היתה סלוויה כפולה מחמש עד עשרים וחמש. כפולות היא דרך לרכז כמות עצומה של חומר פעיל בתוך גרמים בודדים. הסלוויה הטריפה מאז ועד היום כמה וכמה אנשים שעד היום לא מאמינים שהדבר הזה חוקי. ויכולים להעיד שההתנסות המאוד מאוד חזקה הזאת שינתה את חייהם. מאז ועד היום הסלוויה עדיין חוקית ברוב מדינות העולם מכיוון שקשה מאוד להבין בצורה מדעית מה באמת הסלוויה עושה. ולכן היא נמכרת עדיין.

ווילד דגגה
שנים רבות לאחר הבאזז... הופיע אתר באינטרנט שמבשר את בשורת הסאטלה הכתומה. ווילד דגגה,אוזן הארי האפריקני,לאונוטיס לאונורייס.מריחואנלה.
באתר אינטרנט מרהיב וצבעוני היה ניתן לקבל שקית של פרחים כתומים ויבשים בצורת ג'וינט שאפילו לא היה צריך לקסס, והחזון היה למה שתטעמו סאטלה רק בצבע אחד?, ירוקגראס. האתר סיפר רבות על שורשיו הטקסיים של הצמח. מה שהם לא סיפרו זה שהווילד דגגה מבלי לרכז אותו משפיע רק לאחר עישונים רבים וההשפעה שלו היא שונה לחלוטין מהסאטלה המוכרת והירוקה ושאפשר לעשן אותו רק עם טבק אמיתי של דראם או גולדן ווירג'יניה כי אחרת הוא מגעיל. אתר הווילד דגגה העלה את המודעות לצמח הכתום שהתחיל להיות יותר ויותר נפוץ כי הוא יתגלה גם כצמח נוי יפהיפה ונוח שמושך פרפרים אקזוטיים. אתר הווילד דגגה פעל במשך יותר מחמש שנים עד שלאט לאט דעך ונעלם כנראה מכיוון שאנשים שכחו מהווילד דגגה ועברו לעשבים ממסטלים חוקיים חדשים שיצאו לשוק.

דמיאנה
כמה שנים אחרי שהווילד דגגה בישר את הבשורה הכתומה יצא אתר חדש שבישר על הצמח הסקסי שיצא לשוק בתור סם אהבה מגדיל תשוקה מחרמן ואפילו ממסטל הצמח המקסיקני שמעשנים בזמן סקס, מורידים ראשים ממנו בזמן האורגזמה, הופכים אותו לקרם נוגט ומלקקים אותו...
אין ספק שהדמיאנה הפך להיות סם תשוקה בלתי נפרד אצל זוגות מסויימים.אך כמעט מייד לאחר כמה שנים הופיעו באנגליה מחקרים מדעיים העלו חשד שדמיאנה במינון גבוה לתקופות ארוכות יכולה לפגוע במערכת העצבים. ולכן הפירסום שלה ירד ולאט לאט הפך להיות משהו אקסקלוסיבי והאתר הסקסי ירד.

הארנב הירוק
הארנב הירוק היא חנות מעניינת למדי בעלת גישה קצת שונה. הארנב הירוק אינו מציג בשורה כתומה או סקסית והאתר נראה כמו סופר פארם של סאטלנים ורוחניסטים, בארנב הירוק ניתן למצוא צמחים פסיכואקטיבים רבים ובאיכות. הארנב אינו מחזיק צמחים שעברו עיבוד עם חומרים כימיים. והוא מספק כמות נכבדת של צמחי מרפא ומוצרי אווירה. מומלץ מאוד הלוטוס הסגול

מבסוטון
המבסוטון הינה תערובת של צמחי תבלין מרוססים עם קנבואידים סינטטיים, עוד לא ידוע המחיר הבריאותי של שימוש בחומרים סינטטיים אלו והתוצאה היא סאטלה פלסטיקית.

מר איש נחמד.
תערובת של צמחים עם ריסוס כלשהוא כנראה גם של קנבואידים סינטטיים. טעם לא סימפטי במיוחד וסאטלה של נפט.

Natural High




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב